A Wandel-Services Kft. webhelyének adatvédelmi nyilatkozata

Bevezetés

A Wandel-Services Kft. (székhelye: 1115 Budapest, Bartók Béla út 152/H, cégjegyzékszáma: 01-09-706391, továbbiakban „Adatkezelő”) mint adatkezelő az Ön személyes adatainak kezelése során az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló rendelet rendelkezéseinek és a vonatkozó törvényeknek megfelelően jár el.

Jelen nyilatkozat az alábbiakat rögzíti:

  • Milyen személyes adatokat tárolunk Önről és dolgozunk fel a velünk való ügyfélkapcsolata keretében;
  • Honnan szerezzük ezeket az adatokat;
  • Mit teszünk ezekkel az adatokkal;
  • Hogyan tároljuk az adatokat;
  • Kiknek továbbítjuk, fedjük fel ezeket az adatokat;
  • Hogyan vesszük figyelembe az Ön adatvédelmi jogait;
  • És hogyan felelünk meg az adatvédelmi szabályoknak.

Az összes személyes adat gyűjtése és feldolgozása az EU adatvédelmi törvényeinek megfelelően történik.

Az általunk gyűjtött személyes adatok forrásai

  • részünkre átadott névjegykártyák alapján, rendezvényeinken történt regisztráció során, honlapunkon vagy beszállítóink honlapján történt érdeklődés, regisztráció;
  • árajánlatkérések, szerződések során megosztott személyes adatok, közösségi médiából és nyilvánosan elérhető adatbázisokból (pl. Ön cégének honlapja, Facebook, LinkedIn, stb.);
  • Az általunk és partnereink által üzemeltetett honlapok böngészése esetén log file-ok vagy cookie-k útján is személyes adatokhoz juthatunk a weblapok használatával és egyes technikai jellemzőkkel kapcsolatban.

Milyen személyes adatokat gyűjtünk és miért?

Az adatkezelés célja, hogy felvehessük Önnel a kapcsolatot, tájékoztassuk a technikai, technológiai újdonságainkról, árajánlatot küldhessünk, rendezvényeinkre szóló meghívót juttassunk el Önhöz, továbbá, hogy válaszolhassunk az Öntől érkező különféle megkeresésekre (érdeklődés, árajánlatkérés stb.) akár személyesen, akár telefonon vagy az interneten keresztül. Személyes adatainak kezelése üzleti érdekeink érvényesítéséhez szükséges és az Ön beleegyezése vagy a termékeink és szolgáltatásaink iránt mutatott érdeklődése alapján történik. Adatkezelésünk érdemben nem korlátozza az Ön érdekeit vagy alapvető jogait és szabadságát.
Felhívjuk figyelmét, hogy egyes adatkezeléseknek egyidejűleg több célja és jogalapja is lehet. Ezekben az esetekben az adatokat mindaddig kezeljük, amíg akár egyetlen jogalap is fennáll. Személyes adatok alatt értendő minden azonosításra alkalmas Önnel kapcsolatos információ.

Különösen a következő típusú adatokat gyűjthetjük:

  1. Név, e-mail cím, telefonszám, beosztás, cégnév, részleg, fizikai és postai cím, mobiltelefon és faxszám, információ a termékek vagy szolgáltatások vásárlásáról, szakmai információk, érdeklődési körök (hálózat monitorozás, mobil hálózatok ’end-to end’ mérése, IP alapú hálózatok tesztelése stb.), kereskedelmi információk (szerződések, stb.);
  2. Megbízható partnereink termékeinek és szolgáltatásainak megvásárlására vonatkozó információk;
  3. A velünk váltott vagy nekünk címzett mindennemű kommunikáció, levélben, e-mailben, telefonon vagy a közösségi médiában;
  4. Árajánlatkérések, szerződések során megosztott személyes adatok;

Az adatok tárolásának helye

Személyes adatait elektronikusan, alapvetően a saját vagy a megbízásunkból üzemeltetett szervereken tároljuk, papír alapon pedig székhelyünkön.

Mire, miért és meddig használjuk az Ön személyes adatait?

Adatait a következő célokra használhatjuk fel:

  1. Az Ön által kért termékeket és szolgáltatásokat nyújtjuk Önnek: arra használjuk az Ön által megadott információkat, hogy biztosítsuk az Ön által kért szolgáltatásokat, beleértve a módosításokat is;
  2. Kapcsolatfelvétel esetén: értesítést küldünk a kért szolgáltatásokról, és bármilyen ezekkel kapcsolatos változásról.
  3. Adminisztratív és jogi célok: adatait statisztikai és marketingelemzés, rendszertesztelés, ügyfél-elégedettségi felmérések, karbantartás és fejlesztés céljára, illetve vitás ügyek vagy jogi követelések felmerülése esetén használjuk fel.
  4. Jogi kötelezettségünknek megfelelően biztonsági- és adminisztratív intézkedések, egészségvédelem, bűncselekmények megelőzése/felderítése céljából átadhatjuk adatait kormányzati hatóságoknak vagy bűnüldöző szerveknek;
  5. Ügyfélszolgálati kommunikáció szempontjából: adatait arra használjuk, hogy kapcsolatban maradjunk Önnel, ügyfelünkkel, és javítsuk szolgáltatásaink színvonalát és a velünk kapcsolatban szerzett tapasztalatait;
  6. Adatai felhasználásának segítségével véleményünk szerint Önt érdekelhető információkat küldünk kérésére, személyre szabjuk kínált szolgáltatásainkat.
  7. Esetenként elektronikus úton marketingcélú anyagokat küldhetünk Önnek, kedvezményes termékekről. A megrendelés során azonban lehetősége van jelezni, hogy feliratkozik vagy leiratkozik az ilyen jellegű e-mailek fogadásáról. Ezen kívül Ön a tőlünk kapott minden elektronikus kommunikációban jelezheti, hogy nem kíván további direktmarketinges anyagokat fogadni.

Csak ott dolgozzuk fel az Ön személyes adatait, ahol van erre jogi alapunk. A jogi alap attól függ, milyen céllal gyűjtöttük az adatokat, és milyen célra kell őket felhasználnunk.
A legtöbb esetben azért kell feldolgoznunk az Ön személyes adatait, hogy szállítási szerződést köthessünk Önnel.

Az alábbi okok miatt is feldolgozhatjuk az Ön személyes adatait:

  • Hogy megfeleljünk egy jogi kötelezettségnek (pl. vámügyi előírások);
  • Ön hozzájárulását adta az Ön személyes adatainak felhasználásához (pl. marketing céllal);
  • Hogy megvédjük az Ön vagy egy másik személy alapvető érdekeit (pl. egészségügyi vészhelyzet esetén).

Nem őrizzük az Ön adatait hosszabban, mint ahogy azok a szerződésekben rögzülnek.

  1. Minden adatkezelésünkre irányadó, hogy az adatok kezelésének, illetve megőrzésének idejét az adatkezelés célja határozza meg. Ha több cél is vonatkozik valamelyik adatra, akkor minden esetben a hosszabb megőrzési idő érvényesül.
  2. Ha az adatkezelés olyan szerződés teljesítéséhez szükséges, amelyben Ön az egyik fél, vagy az a szerződés megkötését megelőzően az Ön kérésére történő lépések megtételéhez szükséges, akkor az adatokat az ügyfélkapcsolat fennállása alatt, majd a szerződés vagy az ügyfélkapcsolat megszűnése után az általános elévülési ideig, azaz 8 évig kezeljük.
  3. Bármely esetben azonban, ha jogszabály kötelezővé teszi számunkra egyes dokumentumok megőrzését, akkor az azokban foglalt személyes adatokat az adott jogszabályban előírt megőrzési idő alatt tároljuk. Ezekben az esetekben a jogszabályi kötelezettségünk teljesítése az adattárolás jogalapja függetlenül attól, hogy az adott adatkezelésre más jogalap fennáll-e.
  4. Ilyen jogszabályi előírást tartalmaz többek közt
    • számviteli törvény(azaz a 2000. évi C. tv.) az ún. számviteli bizonylatokra (pl. számla, szerződés, megállapodás, kimutatás, hitelintézeti bizonylat, bankkivonat, stb.), melyeket 8 évig vagyunk kötelesek megőrizni, illetve
    • az adózás rendjéről szóló törvény (azaz a 2017. évi CL. tv.) az adóügyi bizonylatokra, melyeket az adó megállapításához való jog elévüléséig kell megőriznünk.
  5. Miután már nincs szükségünk személyes adataira, biztonságosan eltávolítjuk és megsemmisítjük őket a törvényben meghatározott módon.. Azt is figyelembe vesszük, tudjuk-e és hogyan tudjuk csökkenteni az általunk az idő során használt személyes adatok mennyiségét, és tudjuk-e az Ön személyes adatait névtelenül használni, hogy többé ne legyenek Önnel kapcsolatba hozhatók, és ne lehessen általuk Önt beazonosítani, amely esetben az információkat az Ön értesítése nélkül felhasználhatjuk.

Az Ön személyes adatainak biztonsága

Szigorú biztonsági eljárásokat követünk személyes adatainak tárolása, továbbítása, valamint a véletlenszerű elvesztés, megsemmisülés és sérülés elleni védekezés során.
Adatvédelmi szabályzatunkban leírt célkitűzéseknek megfelelően adatait továbbadhatjuk megbízható külső feleknek. Minden harmadik féltől megköveteljük a megfelelő technikai és operatív biztonsági intézkedések megtételét, az Ön személyes adatainak védelme érdekében, az Európai Uniós adatvédelemre vonatkozó törvényi szabályozással összhangban.

Nemzetközi adattovábbítás

A Wandel-Services Kft. több joghatóság területén végezhet üzleti tevékenységet, melyek közül néhány nem tagja az Európai Gazdasági Térségnek (EGT), ilyen például USA. Amíg az EGT-n kívüli országok nem minden esetben rendelkeznek szigorú adatvédelmi törvényekkel, mi minden partnerünktől elvárjuk az Ön adatainak biztonságos, valamint az Európai Uniós adatvédelmi törvényeknek megfelelő kezelését. Az EGT-n kívülre irányuló adattovábbítást európai uniós jog alá tartozó szabványok segítségével jogszerűsítjük.

Az Ön személyes adatainak megosztása

  1. Személyes adatait megoszthatjuk a Wandel-Services Kft. szerződéses partnereivel.
  2. Az Ön által kért szolgáltatásokat nyújtani köteles partner vállalatainkkal.
  3. Megbízható szolgáltatókkal, akik üzletmenetünkben segítenek, például olyan vállalatokkal, melyek szállítmányozási szolgáltatásokat nyújtanak megrendelőink számára.
  4. Megbízható (webhelyünkön nevesített) külső partnereinkkel, akik webhelyünkön termékeket és szolgáltatásokat kínálnak: Ha Ön úgy dönt, hogy külső partnereink, - például a Spirent, Metricell, Swissqual,… által a webhelyünkön kínált terméket vagy szolgáltatást vásárol, a Wandel-Services Kft. és ezen külső partnerek ügyfelévé is válik egyben, így partnereinkkel együtt információkat gyűjthetünk és oszthatunk meg Önnel kapcsolatban, például az elérhetőségeit és számlázási adatait. A személyes adatok felhasználásának külső partnereink által alkalmazott módszereiért nem vállalunk felelősséget, amennyiben azok saját céljaikat szolgálják. További információért kérjük olvassa el saját adatvédelmi szabályzataikat.
  5. Közösségi média: Ön hozzáférhet harmadik fél közösségimédia-szolgáltatásokhoz webhelyünkön keresztül, vagy még mielőtt webhelyünket meglátogatná. Kérjük, tekintse meg ezen harmadik fél közösségimédia-szolgáltató adatvédelmi szabályzatát, hogy a fenti eljárásokról többet tudjon meg.

Sütik és nyomkövetés

Ez az oldal sütiket (cookie-k) használ, amelyek segítik szolgáltatásaink továbbfejlesztését, és az Ön számára hasznos funkciók biztosítását Ez magában foglalja a partnereink sütijeit is, amelyek akkor kerülnek fel gépére, amikor webhelyünket vagy mobilalkalmazásunkat használja. Kérjük, partnereink adatvédelmi és sütikkel kapcsolatos irányelveinek megismerése érdekében keresse fel webhelyüket.

A sütik rövid, szöveges fájlok, amelyek az oldalt látogatók számítógépének merevlemezére kerülnek át a böngészőn keresztül. A sütik lehetővé teszik a webhely számára a felhasználók böngészőinek felismerését és nyomon követését, hogy a Wandel-Services Kft. olyan termékeket és szolgáltatásokat kínálhasson, amelyek Önnek a leginkább megfelelnek. A sütik tárolhatják az Ön elérhetőségi adatait és azokat az adatokat, amelyekkel Önt a webhelyünk használata közben azonosíthatjuk. A legtöbb böngésző automatikusan elfogadja a sütiket, de amennyiben kívánja, beállíthatja böngészőjét a sütik elfogadására, visszautasítására és törlésére. A legtöbb böngészőn található eszköztár „súgó” részében megtalálja, hogy miként tudja megakadályozni, hogy böngészője új sütiket fogadjon el, mit kell beállítania ahhoz, hogy a böngésző értesítse, ha új sütit kap, vagy hogy miként tilthatja le az összes sütit. Amennyiben megváltoztatja ezeket a beállításokat, lehetséges, hogy bizonyos funkciók vagy sajátosságok nem fognak rendeltetésszerűen működni. A Wandel-Services Kft. által használt sütik nem figyelnek meg semmilyen adatot, melyek a felhasználó számítógépén vannak.

A sütikkel kapcsolatos további információkért, valamint a sütik telepítésének letiltásával kapcsolatos információkért keresse fel a következő webhelyet: http://www.allaboutcookies.org/

Az Ön adatvédelmi jogai

Bizonyos körülmények esetén Önnek jogában áll:

  1. Információt kérni arról, hogy rendelkezünk-e személyes adatokkal Önről, és ha igen, milyen adatokkal, valamint milyen célból tároljuk/dolgozzuk fel őket.
  2. Hozzáférést igényelni személyes adataihoz. Ezáltal lehetősége nyílik az Önről tárolt személyes adatok másolatát kézhez kapni, és megbizonyosodni arról, hogy szabályosan jártunk el.
  3. Módosítást kérni a birtokunkban lévő személyes adatokra vonatkozóan. Ez lehetővé teszi az Ön számára, hogy pontosítsa vagy kiegészítse a személyes információkat.
  4. Személyes adatainak törlését kérni. Ezáltal lehetővé válik, hogy személyes adatainak törlését vagy eltávolítását kérje tőlünk, amennyiben nem rendelkezünk alapos indokkal azok további feldolgozását illetően. Szintén jogában áll, minden olyan személyes adat törlését vagy eltávolítását kérni tőlünk, melyekre vonatkozóan Ön élt a feldolgozás elleni tiltakozáshoz való jogával (lásd lent).
  5. Tiltakozni a feldolgozás ellen, amikor nekünk jogos érdekünk fűződik a személyes adatok feldolgozásához (vagy külső félnek) és Ön egyedi helyzetével kapcsolatos indokok alapján kifogásolja az adatok feldolgozását.
  6. A személyes adatok feldolgozásának korlátozását kérni. Ezáltal lehetősége van kérni az Önnel kapcsolatos személyes adatok feldolgozásának felfüggesztését, például ha azok pontosságának, - vagy feldolgozásuk okának - megállapítását szeretné.
  7. Személyes adatainak továbbítását kérni, elektronikus és strukturált formában, saját maga vagy külső fél számára (ennek közismert elnevezése az „adathordozhatóság”). Ez lehetővé teszi, hogy adatait tőlünk elektronikusan használható formátumban elkérje, és külső félnek továbbítsa elektronikusan használható formátumban.
  8. Visszavonni beleegyezését. Korlátozott esetekben, amennyiben Ön beleegyezett személyes adatainak egy meghatározott célból történő gyűjtésébe, feldolgozásába és továbbításába, Önnek jogában áll bármikor visszavonni ezen meghatározott célú felhasználásra vonatkozó beleegyezését. Amint értesültünk arról, hogy Ön visszavonta a beleegyezését, adatainak- az eredetileg jóváhagyott célból történő - feldolgozását megszüntetjük, amennyiben nincs más jogszerű alapunk annak folytatására.

Bizonyos információk megadására szükség lehet az Ön részéről, hogy elősegítse személyazonosságának megállapítását és hozzáférési jogának biztosítását (vagy bármely más jogának gyakorlását). Ez is egyike biztonsági intézkedéseinknek, mely megakadályozza, hogy személyes adatok illetéktelen személyek birtokába jussanak.

Adatvédelmi tisztviselő

A Wandel-Services Kft. adatvédelmi tisztviselője („DPO”) Krózser Zsuzsanna. Az itt olvasható szabályzat betartása feletti felügyelet ő gyakorolja.
Bármilyen adatvédelemmel kapcsolatos kérdés esetén, kérjük forduljon hozzá bizalommal a zskrozser@wandel-services.hu email címen.
Továbbá, Önnek bármikor jogában áll panaszt tenni az adatkezelésben illetékes felügyeleti hatóságnál:
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.
Telefon: +36 (1) 391-1400
Fax: +36 (1) 391-1410
Web: naih.hu
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

Az adatvédelmi szabályzat módosításai

Adatvédelmi szabályzatunk időről időre módosulhat. A megállapításokra vonatkozó változásokat közzétesszük webhelyünkön.

Utolsó frissítés: 2018. május 25.

SlideBar